Bloggintresserade

torsdag 21 augusti 2008

Mera utmaningar!


Ytterliggare ett bidrag till Svensk Scrapbookings utmaningar.
Har slitit mig halvt ihjäl för att få någon ordning på detta kort.Det blev 3:e kortet gillt.
Här skulle det finnas:
2st mönstrade papper i samma färgskala.
3st olika band
7st knappar
3st hjärtan eller stlärnor
10 prickar.
Den lilla koftan har jag stickat lagt in i scannern och ut kom det en kofta i papper,lite i lagom storlek.Eftersom utmaningen skulle innehålla 7st knappar så tyckte jag det passade med en kofta med just knappar på.Dessa har jag limmat fast.
Undrar ibland vad jag håller på med!!!???Men efter lite andrum och nya krafter så är det ju sååååå himla kul och inspirerande.Om det kommer en utmaning i dammtussar så tror jag att jag vinner,därför att jag har gott om material att jobba med....skratt!

6 kommentarer:

bollebygdsbo sa...

Så fantastiskt sött kort!
jag blir både stum och lite avundsjuk. :)

http://kreativitetsbloggen.blogspot.com

Anonym sa...

Men men men, ja förlåt att jag stammar. Men finns det något gulligare kort på hela nätet?
Helt underbart förtjusande!
Kram Lene

Jenny Wallentin sa...

Mysigt kort!

Må Gott!

Anonym sa...

Hej vännen!
Men du är ju helt otrolig. Vilket underbart kort! Hur har du gjort koftan? Ja, jag dånar här.
Så roligt att komma in här varje gång och se vad du "hittat" på.
Hurra för dej. Ja, jag menar det verkligen. Du ligger etta på min favvolista.
Stor kram från Anita

Anonym sa...

Det är ju helt fantastiskt fint, har du stickat en kofta? Utan att ens ha sett de andra korten så kan jag utse det här till vinnare. Helt enkelt perfekt!

Marie sa...

Vilket fint kort! Jag tycker du har lyckats mycket bra! Spännande med sådana exakta utmaningar.

Ha det bra!
Marie

FEEDJIT Live Traffic Feed