Bloggintresserade

söndag 8 november 2009

Ett litet "Titthus"

Ett litet "titt"hus provade jag att göra idag.Modellen hittade jag via en bloggrunda.Men hittade inte någon beskrivning, så jag hittade på lite själv.En cardstock som jag vek rund+2st runda skivor en lite mindre (som sitter inuti) i båda klippte jag ut ett hål ,lagom till det lilla pappröret som finns inuti.Till sist en liten ängel som fick pryda sin plats.
Det underbara papperet heter "sweet"floral/green som är en del av mina mitt DT-material och kommer från HOI.
Meningen är, att det även skall finnas ett litet elektriskt värmeljus inuti också.
Vill ni se en riktig skapelse av detta lilla tittskåp så kika HÄR!

5 kommentarer:

Cornelia sa...

Iiiiiaaah! Vilken grej!!!! Så fin!!!!

Willy's creations sa...

Lovely creation you made.

Hugs,Willy

Pernol sa...

Kanonfint!!! :D

krmelikram Pernilla

Dora sa...

WOW Carina this is AMAZING!! How did you came up with this idea...wonderful!

Lotta sa...

Wiiiiiii, vilken inspiration man får här då!!! Vad duktig du är, dina kort är magiska:) Tusen tack för titten:)

FEEDJIT Live Traffic Feed