Bloggintresserade

lördag 12 mars 2011

Bystkort.

Vaknade tidigt idag och har tillbringat morgonen vid mitt pysselbord.Summan av det hela blev detta bystkort.Ser att vingarna blev "lite snea"men det spelar mindre roll.Cardstock blev stommen och den har jag tonat ut med distresserna vintage photo och grön peeled paint.För att få lite styrka i hela kortet så är allt pålimmat på svart lite hårdare kartong.Om du vill prova så finns mall till bysten finns här!
PS:Lite kul att använda om man vill göra något till Steampunk.

7 kommentarer:

Susanne sa...

Gu va häftigt!! Måste jag nog också prova att göra! Tusen tack för inspirationen.

Kram Susanne

Elfepigen sa...

Wow... hold da helt fast hvor er den flot;)

Knus og kram herfra

Cina99 sa...

Himla tjusigt!

Frideborg sa...

Jäyyesnyggt Carina,hade du nån mall eller ritade du på frihand?
Så himla snyggt.

Kram Marina

Stephi sa...

sitter här och tittar på din sida! Ojojoj vad fina saker du gjort. Bystkortet är ju hur läckert som helst,hittar ingen mall..men jag ska kolla en gång till för mitt huvud sover fortfarande :-)
Du är så himla duktig på allt du tar dig ann!!!

Mrs X sa...

Riktigt läckert kort!

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

vilket häftigt kort..jätteläckert,roligt med lite annorlunda

FEEDJIT Live Traffic Feed