Bloggintresserade

måndag 22 augusti 2011

Har blivit.....

.....publicerad i den Holländska tidningen Art Specially och det genom Vilda Stamps.Här blev det ett vintagebrev med dito tags och Vildas stämpel "Brevet från lillan".Och visst har dom gjort ett fantastiskt fint foto med liten resväska och massor av härliga spetsar.

Har som jag tidigare skrivit fått en ny data om med den massor av bekymmer.Har ett jättebra fotoprogram som hör till min kamera,detta går naturligtvis inte i denna data.Så nu får jag nöja mig med att det blir som det blir.Helt omöjligt att justera bilder överhuvudtaget.Blir så less på "skiten"ursäkta språket!!!
Sen vet jag inte om blogger strular med mig också, allt är bara sååå segt och inget funkar som det ska

Nog om detta gnäll.Hugo fick följa med Göran på en skogspromenad med svamp plockning så nu slapp jag och solen skiner ju samt ytterliggare en ledig dag från jobbet.Inte illa!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till publiceringen!! Superfint!!

Kram

Anonym sa...

Grattis! Fast inte så konstigt egentligen. Du gör så fantastiskt fina saker. Har följt din blogg sen tiden på House of Inspiration och fått mycket inspiration och idéer genom åren. Tack!

Carina sa...

Grattis, vad kul:)

Päivi sa...

Grattis grattis grattis!!! Härligt!

Marita Johansson sa...

Jättestort GRATTIS

Carola sa...

Grattis! Väskan är underbar!

Stephi sa...

grattis!! Superfint ..

FEEDJIT Live Traffic Feed