Bloggintresserade

måndag 19 september 2011

Ny väska!


Har fått i uppdrag att sy eller virka väskor till min dotter Chatrine.En i jeans+linnetyg med lite spets och vintage bild på Transfer-papper blev det.Allt material till väskan är återvinning.Ett par gamla byxor+jacka,överbliven virkad spets och dito övergivna knappar.
Snart beger vi oss till lite varmare länder och då tar jag nog och packar ner virknål+garn.Är ingen soldyrkare(bara ibland) så att sitta i skuggan under parasollen,blir nog min modell.Kanske det blir mer än en väska???Lite svårt att scrappa och tur är väl det.Tror Göran får "fnatt"annars.

4 kommentarer:

Tiina sa...

Hej!
Superläcker väska, kul med återvunnet material.
Det är svårt att resa utan att ha något att pyssla med, ha en trevlig resa och en bra måndagskväll!
Kram Tiina

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW vilken väska jag bara älskar den och jag gillar verkligen idén om att återvinna material försöker göra det själv också:)

Önskar dig en underbar dag och vecka:)

Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

Riet sa...

This is so wonderful Carina.

Hugs Riet.xx

Frida sa...

En otroligt fin väska!!! =)
Kram Frida

FEEDJIT Live Traffic Feed