Bloggintresserade

fredag 23 mars 2012

Heartbox med Tags




Vilken fantastiskt härlig vårdag.Varit ute det mesta och bara njutigt av vad naturer erbjuder.Ser några fåglar som ivrigt simmar runt i det som nu är isfritt.Hugo rullar runt och leker med sin boll och kaffe med bulle smakar inte heller fel.
Lite har jag trots detta vistats inomhus och gjort denna Heartbox med diverse Tags.Såg en sådan här då jag gogglade runt men det fanns ingen beskrivning men efter en del tragglande så blev det iallafall lite likt.
Rosorna som jag använt köpte jag i Thailand på en marknad....billigt och bra vill jag lova.







7 kommentarer:

Anna sa...

Åh så snyggt! Snälla, lägg upp en mall eller tutorial! Gillade verkligen texten som ringlade över rosorna =)

Elisabet sa...

Fantastiskt vackert!!
Och vilket jobb du lagt ner.
Fina färger också.

Marita Johansson sa...

Åhhh wooow wooow wooow.
Helt fantastiskt snyggt

Kramis

Artes de Nágela sa...

So beautiful!
I loved it!

smuulan sa...

Jättesnygg! Fantastiskt att du knåpade ihop den utan mall!!!!!

Unknown sa...

Så snygg, vilket jobb.
Kram Elin

Stephi sa...

som alltid så vackert och underbart!!!!

FEEDJIT Live Traffic Feed